StarLight-Style: Beyoncé ''Shape'' Dergisine Poz Verdi

Starlight Style ♥

Starlight Style ♥

19 Mart 2013 Salı

Beyoncé ''Shape'' Dergisine Poz Verdi

R&B divası Beyoncé , çok konuşulan GQ pozlarından sonra ''Shape'' Magazin dergisinin Nisan 2013 sayısına yine cesur pozlar vermiş.
Derginin çekimleri için  Hervé Leger, Gucci , Isabel Marant ve  Karla Colletto  tasarımları mayo ve kıyafetleriyle kamera karşısına geçen 31 yaşındaki başarılı yıldız  ''Shape'' dergisine verdiği 
röportajda hamileliği süresince nasıl beslendiğini diyet ve kiloyla ilgili sorularu şu sözleriyle yanıtladı :
'Kilo vermek için çok zamanım yoktu çünkü doğurduktan 3 ay sonra bir gösteri planlamıştım,
ki bu bir daha asla yapmayacağım birşey." dedi.
Kilo vermesi hakkında : Düşük kalorili diyet yaptım.Kırmızı etten uzak kaldım ve balık yedim.
Makarna ve pirincin yerini quinoa aldı.
Diyeti hakkında: Her kahvaltımda ; pimiş yumurta akı, az yağılı süt ile bir sebze veya tam tahıllı 
kahvaltılık gevrek bulunur.Öğle ve akşam yemeklerinde ,bir sürü balık ve sebze yerim.Ve gün boyunca ,hidratlı (sulu) kalmaya çalışırım.Her zaman istediğimde ne varsa Pazar günleri kendimi
ödüllendiririm. Benim favori görüşüm genellikle pizza.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder